Nothing's Gonna Change My Love For You 今ㄦ是忙碌的星期一 ><"終於可以安靜的坐下來寫寫我的心情...也終於可以安靜沉思想想我的工作……找房子~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~雖然還是……..無解!! 不理它...先來享受我最愛的歌曲吧….每當心情不好時,我都土地買賣會聽聽這首歌,讓自己笑笑…似乎就好像沒有那麼糟糕嚕!!邊聽的同時….回想起今年的七夕情人節大伙在喜來登裡的PIZZA屋慶祝, 尼仔還特地點了這首歌給我聽酒店經紀~Nothing's Gonna Change My Love For Summer很甜很窩心~那晚...不記得吃了什麼好料~(雖然大家如數家珍~哈)而我...只記得整晚甜滋滋的~ If I had to live 酒店工作my life without you near meThe days would all be emptyThe nights would seem so longAnd with you I see forever oh so clearlyI might have been in love 酒店打工beforeBut it never felt this strongOur dreams are young and we both knowThey'll take us where we want to goHold me now, touch me nowI don't 酒店兼職want to live without youNothing's gonna change my love for youYou ought to know by now how much I love youOne thing you can be sure ofI'll 室內設計never ask for more than your loveNothing's gonna change my love for youYou ought to know by now how much I love youYou'll only change my 裝潢whole life throughNothing's gonna change my love for 室內裝潢you................................................................................................................................ 時間~是一個很玄的室內設計無形東西!! 它能使人快樂 亦能使人難過, 所有的一切切..要好好珍惜, 有目標,日子才會過的更有意義! 我眼皮好重唷~ 要先休息嚕~ Good Night!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    wh82whnszf 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()